
http://cgi.ebay.co.uk/Range-Rover-P38-C ... 2a07aef767
on voit bien la régul , le poumon , et le cable , de mémoire il vas tirer directement sur le palonier de gaz

fa a écrit :Et recorriger la sortie qui part vers le compteur de vitesses
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6.4. ROAD SPEED INPUT 6.4.1. Description This is derived either from a reed type switch located in the transfer box or from the SLABS ECU. The Tempest SLABS unit produces approximately 8000 pulses per-mile at a frequency up to 340Hz (153mph). At zero road speed the output is 0.8 Hz. Defender generates 4000 pulses / mile Table 42 Analogue Input Pin Signal Range Min Max. Units Road Speed B13 Vhigh to low switching threshold 1.97 3.97 Volts Vlow to high switching threshold 3.41 7.13 Volts Frequency 340 Hz Duty Ratio 45 55 % 6.5. TACHO / ENGINE SPEED 6.5.1. Description The drive provides a frequency modulated signal with a nominal 50% duty ratio to the instrument pack’s tachometer, driven from the HIP0060. The ECU generates a frequency proportional to engine speed the maximum being 167 Hz. Damping of the tachometer reading is performed by the software
Il pousse un peu Seb... mais y'a de ça!lsp_sebboss a écrit :Faut demander à VOLTA pour le problème de OD + Régulateur + 5ème longue, il cherche depuis 15ans la courbe qui gère ça dans l' ECU.
15 ans avait dit Seb.... ben ça fera un peu moins...lsp_sebboss a écrit :Faut demander à VOLTA pour le problème de OD + Régulateur + 5ème longue, il cherche depuis 15ans la courbe qui gère ça dans l' ECU.